30 dní na vrátenie tovaru

Doručený tovar Vám nevyhovuje? U nás môžete všetko vrátiť nielen v 14 dňovej zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy, ale dokonca do 30 dní od doručenia zásielky. Pri reklamácii alebo pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť tento formulár, ktorý je potrebné zaslať spoločne s tovarom k nám na sklad.

Ako vrátiť tovar?

1. Pred odoslaním tovaru skontrolujte

  • Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, v žiadnom prípade nesmie byť používaný, opotrebovaný, znečistený či akokoľvek inak poškodený.
  • Tovar zašlite späť v originálnom obale so všetkými etiketami, štítkami či polepkami od výrobcu. Celú procedúru tým výrazne zjednodušíte pre vás aj pre nás.

2. Vyberte si spôsob riešenia

  • Priložte kópiu dokladu o zakúpení tovaru v našom obchode.
  • Nezabudnite nám tiež napísať, za aký iný výrobok si prajete tovar vymeniť alebo uviesť číslo účtu, ak chcete len poslať peniaze späť.
  • Ak si prajete nový výrobok poslať inam, napíšte nám novú adresu, prípadne ďalšie kontakty na vás, aby nevznikli zmätky.

3. Pošlite nám tovar

  • Odošlite doporučene (nie na dobierku) zásielku späť na adresu nášho skladu (Allnature, s.r.o., Březhradská 148/3, Hradec Králové - Březhrad, 503 32, Česká republika) a to najneskôr do 30 dní od jeho obdržania.
  • Pozor, dopravu tovaru od vás k nám hradíte vždy vy.

4. Zvyšok už je na nás

  • Po doručení u nás prekontrolujeme, či tovar spĺňa požiadavky viď vyššie, aby sme ich s čistým svedomím mohli predať niekomu, komu bude vyhovovať lepšie.
  • Vystavíme dobropis na vrátený tovar, vyfakturujeme nový a pošleme vám ho, kam len budete chcieť.
  • Ak ste si vybrali drahší výrobok, posielame balík na dobierku a vy doplatíte iba rozdiel oboch čiastok.
  • A ak vám posielame na vaše želanie peniaze, odošleme ich najneskôr do 3 dní po obdržaní a kontrole tovaru. Či už celú sumu v prípade, že chcete vrátiť peniaze bez výmeny, alebo preplatok, ak ste si vybrali niečo lacnejšie.

Ako reklamovať?

1. Pošlite nám vadný tovar

  • Do zásielky vložte nielen chybný tovar, ale aj všetko príslušenstvo, ktoré k nemu od výrobcu patrí.
  • Priložte kópiu nákupného dokladu alebo v sprievodnom liste uveďte aspoň jeho číslo.
  • Spolu s nákupným dokladom priložte sprievodné informácie: popis závady, ako si prajete reklamáciu ideálne vyriešiť, číslo účtu pre zaslanie peňazí a adresu pre zaslanie opraveného alebo nového kusu. Nezabudnite ani kontakt na seba, keby sme potrebovali doplňujúce informácie.
  • Pozor, tovar nesmie byť mechanicky poškodený napríklad nesprávnym používaním, neadekvátnym preťažovaním apod. Viac sa dočítate v reklamačnom poriadku.
  • Odošlite doporučene zásielku späť na adresu nášho skladu (Allnature, s.r.o., Březhradská 148/3, Hradec Králové - Březhrad, 503 32, Česká republika).

2. Zvyšok už je na nás

  • Po doručení k nám tovar prekontrolujeme a zaevidujeme reklamáciu v našom systéme.
  • Podľa našich možností sa pokúsime vybaviť reklamáciu vždy podľa vašich preferencií v sprievodnom liste.
  • Reklamáciu vybavíme buď vrátením peňazí, novým tovarom, opravou alebo v krajnom prípade zamietnutím, ak reklamácia nespĺňa niektoré vyššie uvedené podmienky.
  • O jednotlivých krokoch vás priebežne informujeme e-mailom.